"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

29.06.10

Daca

Nu ar fi muzica, viata mea ar fi infinit mai saraca.
Si daca nu ar fi ai mei, cei doi blonzi cu care sa iubesc aceasta muzica, din saracimea vietii nu ar ramine nici macar pulbere in vint.
Daca as sta bine sa ma gindesc, dincolo de materialul vietii redus la pulberi, important ramine sentimentul.
Sentimentul respiratiei in muzica.

Nu stiu de ce atita zbatere inutila si goana care scurteaza cu fiecare secunda drumul.
Daca ne-am opri o secunda pe zi, sa ascultam muzica din noi, am constientiza cit de minunati sintem.

2 Kommentare:

  1. sa stii ca asta am constatat si eu. pe mine muzica ba ma vindeca, ba ma curata. mi se pare genial!

    muzica din noi. oare oamenii se atrag prin vibe-urile cordurilor?

    AntwortenLöschen
  2. Sigur. Emitem, emitem vibratii!
    Pentru mine muzica dincolo de medicament, este si inspiratie, trip sau vesmint emotional. :)

    AntwortenLöschen