"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

28.06.10

Rammstein über Alles



Sint fericita ca ieri am trait.
Si ma voi bucura de ieri ca si cum as fi azi nascuta.
Ziua de dupa Rammstein!
Dincolo de emotia asteptarii, fluturii nerabdarii pe care ii am doar cind iubesc nu m-au lasat sa beau nici o bere. Dar mi-au ascutit toate simturile si Du riechst so gut, am avut-o intr-o betie a porilor dilatati sa primeasca sunete, imagini, mirosul sudorii a mii de corpuri.

Am ars in Benzin,

am declarat urlind ca Ich hab' keine Lust mich anzufassen,
iar Ich tu Dir Weh a fost atit cit trebuia de masochist.

Si am talazuit Du hast,
la unison intr-un singur glas de miini ridicate

iar in Haifish au fost valuri de miini ridicate

si am tropait cadenta inimilor Links 2,3,4

Si am fost flacari, lumini, scintei si Sonne.

Am mai fost stapinii vostri, dragi teutoni care ne-ati inchinat muzica si sufletul!
Ich liebe Euch!
Vielen Dank Jungs für Alles!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen