"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

29.06.10

Seara in doua

Stam amindoua pe saltea si ne holbam la o molie care a decedat la picioarele diavolului rosu.
Radioul emite the cure incercind sa acopere racnetele vuvuzite ce razbat prin usa inchisa.

Satietatea de barbati mi-o rumeg alene, am inceput-o devreme, profesional pina pe la prinz si am continuat-o asa, prieteneste si placut pina spre apus. Cu o veche flama devenit prieten, cu un actual prieten si cu un amic in ale punkului. Nu toti o data ci pe rind, ca asa e frumos, sa te bucuri de fiecare in parte.

A e caustic ca intotdeauna si placut de impartasit impresii (culmea e ca ajungem sa ne vedem des in ultima vreme).
Cu F oricum vorbesc zilnic, parca am fi un cuplu si acu imi trece prin minte ca am vrut sa il iau un pic in brate ca antidot al tristetii (da, stiu, vorbesc mult si daca am fi inchisi amindoi in aceeasi celula 10 ani, tot am mai sta inca 2 ore in fata inchisorii, sa ne povestim macar visele din noaptea precedenta, pentru ca si tie iti place vorba) si G care si el vorbeste muult, dar el e punker, il scuzam!

Asa ca, draga mea bruneta cu ochi verzi, te iau in brate, te ascult cum torci si ne culcam amindoua, sa ne visam, tu prin gradina pindind vrabiile, eu prin vazduh zburind pe spinarea dragonului albastru.

Si ma incearca inca o teama, nu aceea ca insinuarea sub cortexul sufletului poate fi periculoasa, pentru ca aceea este aproape palpabila in devenire, ci teama ca nu's indeajuns de buna sa mi se intimple ceva frumos.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen