"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

24.08.09

un soi de rezumat

am in cap o turbina. as vrea sa scriu despre multe chestii care mi s-au intimplat in ultima vreme. impresii, intimplari samd. si sint multe la numar si se inghesuie toate la iesirea din cerebel.
a fost o vara lunga care se apropie de final.
si cred ca trebuie sa fac asa un mic bilant.
deci:
cfr citeodata sucks big time. iti trebuie 6 ore de mers pe sine intr-un compartiment fie super inghetat de aerul conditionat inghesuit cu alti 3 calatori in jurul unei mese incomode, fie o canicula nerespirabila intr-un compartiment unde te bate soarele sau mai rau calatoresti fara loc intre bucuresti si constanta. cel mai dragut a fost cind urcata in tren la mangalia a trebuit sa cobor in constanta sa imi iau in primire locul din vagonul atasat loco cu destinatia bucuresti. in fine...
cit despre mare respectiv vama veche parerile sint impartite. este drept populatia turistica a vamii s-a cam schimbat. daca in cursul saptaminii vezi familisti, in wikend clar vezi cocalari si pitipoance ca e cul sa te distrezi la stilpul stufului.
pina si tarabele cu goodies s-au cam schimbat, este o hemoragie de prost gust tip eforie care cuprinde si vama, iar cizmele de dantela m-au urmarit si acolo, nu e suficient ca au uniformizat picioarele bucurestencelor cu pretentii de culeanu.
din fericire exista si oaze: control, pirati, choppers, b-sides si cea mai importanta hand...ar mai fi el grande comandante care e fain dimineata in zori cind simti nevoia unei ciocolate calde (nu prea mai beau cafea, decit zemuri lungi colorate cu lapte) si stai cu privirea tinta urmarind astrul portocaliu violet care se propteste in linia orizontului si iese in mai putin de 2 minute din apa. si observatie: il poti privi fara sa iti muti ochii pina cind se face complet rotund si inca citeva zeci de secunde inainte sa se inalte.
am avut tripuri fara ierburi, pentru ca cu ierburi n-am avut nimic.
am stat in fund pe nisip uitindu-ma la valurile sparte de mal si am vazut herghelii de cai albi, sau am simtit chemarea de sirena a intinderii de apa gindindu-ma daca o cufundare in adincuri poate fi o moarte frumoasa sau nu. ceva de genul: sus e cerul, jos e marea, n-a stii nimeni ca m-am dus!
dar nah nu voi fi moarta decorativa daca voi fi esuata dupa 3 zile. asa ca patul ramine singura optiune si sa ii fac un hatir marii, ii voi incredinta cenusa mea...
bai ce morbida am devenit, dar nah ma mai apuca diverse chestii de un picior si nu ma lasa pina nu le scuip.
am fost la concerte si anume:
e.m.i.l.
habar
kumm
unii pe care i-am uitat dar au cintat si ei, ah da, ceva cu keops, ah nu ceva cu kenosis, hibernal kenosis, nu, highlight kenosis...cu o solista chinuita de talentul teatral, puah
si am stat sub clar de luna cu pink floyd si am vrut sa ii pocnesc pe unii cu papucu pentru ca imi astupasera ecranul si nu-l mai vedeam pe gilmour, dar nu i-am nimerit! ah si am vazut si bruno...destul de haios cohen asta cind vrea sa fie.
si in wikendul care tocmai a trecut am fost la summer of punk fest, dar despre asta intr-un articol separat.
si sa continuam,
despre faptul ca am citit vreo 8 carti la vama, 2 in repriza din iunie iulie, alte 6 in august, acu mai citesc una foarte importanta, menita sa ma mobilizeze la scrisul unor schite, nuvele, romane cu sfaturile cele mai avizate ale unui scriitor indragit de mine, acela fiind nimeni altul decit stephen king. buun. ce am citit, farmer, le guin, k. dick, si welsh...unul mai anarhist si mai psihotic ca altul.
de fapt le guin e chiar fantastica si datatoare de vise frumoase cu ale ei povesti, iar eu am ajuns la concluzia ca rezonez big time cu welsh, ca dupa recititul lui trainspotting, sa citesti niste povestiri si sa simti in nari miros de singe, sperma si voma toate in acelasi tip e ceva. imi place si cred ca il voi lua printre maestrii meniti sa ma inspire.
si am donat si doua carti bibliotecii din hand!
ca m-am simtit bine, inlocuind apa cu berea este de la sine inteles...si ca mi-am facut tot felul de cunostinte si amici, e un lucru pe care l-am mai spus.
si m-am intors la bucuresti sa imi vad nepotii din germanica, veniti intr-o scurta vizita. si ce au mai crescut, ca brazii, mi-au placut si ma mindresc cu niste barbati in toata regula.
si copiii mei sint ok, si ai mei parinti la fel deci totul este bine.
as vrea un ciine, o pisica sau un animal oarecare fie si un cioroi. dar nu prea pot sa ma fitii peste tot cu el si nici acasa cind plec in haladuieli nu e bine sa ramina singur asa ca mai astept sa ma adun intr-un loc si sa imbatrinesc.
poate o sa imi iau un barbat care sa stie sa isi ia singur de mincare daca ii este foame, sa ma hraneasca si pe mine cit voi fi ocupata cu scrisul.
si cam atit deocamdata
pa bonjour!

2 Kommentare:

  1. per total fu o vară frumoasă şi dătătoare de inspiraţie

    AntwortenLöschen
  2. si continua cu un sfirsit de vara lung si muncitor si un inceput de toamna la fel de muncitor. rochia de mireasa pe care i-am facut-o unei prietene a fost un adevarat hit asa ca ma lansez si in asa ceva...

    AntwortenLöschen