"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

17.08.09

multumesc

pentru aur draga mea evergreen
mai departe am inteles ca ar trebui sa premiez si eu pe altii adica:
Premiul are regulile acestea:
1. sa-l afisezi pe pagina ta
2. sa afisezi link-ul celui ce te-a premiat
3. sa dai premiul mai departe la 10 persoane
4. sa anunti premiantii, printr-un comentariu!


as vrea sa anunt si niste premianti dar sincera sa fiu in ultima vreme nu am citit-o decit pe rox, am citit si piticul gras si drag, pe dobro si pe petru....ar fi si altii de premiat dar nah...miine ca acu sint obosita
am avut vizite de rubedenii din tari indepartate si multa treaba...ne mai auzim

1 Kommentar: