"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

28.08.09

Summer of Punk Fest

pentru ca am fost aici si pentru ca am ramas datoare cu o relatare (nu ca nu as fi vrut sa scriu ci pentru ca efectiv nu am avut timp).
deci:
am ajuns in Handu din Vama pe la ora 14, cu o piine mincata pe jumate si un iaurt si ala baut trei sferturi, dupa o calatorie destul de nashpa in picioare sau cu fundul pe rucsac cind mi se facea de stat jos. nu dormisem decit 2 ore pentru ca am "executat" oarece cravate de pionier, asa ca cel mai cuminte ar fi fost sa ma bag la un somn reparator dar nah, am trecut pe o bere reparatoare cu lamiie si zahar (foarte refrisanta pe caldura) si am zacut un pic la umbra dupa ce in prealabil am facut turul de imbratisari si pupici.
am urmarit asa cu coada ochiului preparativele de manifestatie, sound check-ul si am intrat in atmosfera..de fapt eram foarte curioasa sa vaz cum decurge evenimentu dat fiind ca, in iarna am avut ceva comentarii cu privire la...
si nah trebuia sa fie un regal punk ca doara erau si recycle bin si cobe pe care ii mai ascultasem dar si dance trauma despre auzisem numai de bine si eram curioasa sa auz ce ska se face la noi.
sincer nu pot spune ca m-am dat pe spate de haos chit ca sint cei mai vechi, ii prefer pe terror art ca au un sound mai complex si imi place mult bass-ul lor si nah si mesajul si intra spre post punk acolo. si erau si niste francezi sympa, charly fiasco, und natuerlich the dead ceausescus.
asa despre fiecare cite un pic:
coercion...hmm nimic nou sub soare
recycle bin...merg ok
cobe...da
dance trauma...minunat (imi pare rau ca stateam la masa cu goodies si nu am putut deloc dansa)
haos...ma asteptam la mai mult
charly fiasco...fain
si dead ceausescus...au fost cireasa/bomboana sur le tort atit cit sa faca o seara sa se incheie exploziv
cit despre teo, a pus muzica foarte misto si a legat bine pauzele intre concerte.
bahaos in toata regula...
una pesta alta, se poate!
cit despre mine:
am daruit cravate de pionier, am vindut insigne la greu, am socializat pe masura (faini nemtii din erfurt ai lui teo, torsten si jorg)
dar ar trebui sa mentionez si
minusuri:
eu ca eram obosita si cind fu de dans m-au luat frigu si oboseala si dupa un special request de a la mierda pe la 4 dimineata, m-am bagat la somn
fata ceea care nu fu livia si care s-a straduit sa cinte dar nah nu a prea facut fata inaltelor
si jandarmeria romana care statea la pinda in alerta, ca s-au adunat punkerii si petrec (astia cum vad punk pe vreun afis cum se auto-sesizeaza...la zob, e.m.i.l. si o.c.s. nu au zis nici pis ca nah, n-au cultura muzicala sa stie cine e astia si ce vor)

duminica am tulit-o la bucuresti, navigind cu teo pe dealurile dobrogei tot pe ritmuri de punk...spre final ajungeam sa ii spun mai avem de strabatut cale de 9 melodii asa ca am pus niste ska-p sa imi mearga la inima.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen