"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

07.08.09

buna dimineata

ieri cineva imi spunea, gata nu mai vin in vama, migrez spre corbu sau mai bine vadu.
gasca mea oricum s-a mutat in vadu, merg acolo cu busul inchiriat sau cu bicicletele, cale de trei zile de drum din bucuresti. m-as plictisi dupa doua zile de soare toropitor, intre aceeasi oameni facind, aceleasi chestii. sinteti tineri si va place impreuna sa haladuiti.
sint un animal social in ciuda evadarilor mele.
n-am nevoie de solitudine pentru a fi singura, doar eu cu marea si in dimineata asta cu friday night in san francisco.
pisica tarcata alearga nebuna printre bustenii/scaune si eu ma gindesc ca in familia vamaiota sint un membru destul de integrat.
iertare dragii mei, dar drumurile noastre se vor desparti o vreme, calea pe care am ales-o e calea mea cu lumini in par si nisip in degete. e calea omului care si-a gasit steaua calauzitoare foarte aproape de luna. si mi-e bine, atit trebuie sa stiti!

2 Kommentare:

  1. daca ti-e bine atunci sa fie soare!

    AntwortenLöschen
  2. da, lumina este mina stinga a intunericului, si mi-e bine in lumina...chiar si fara fratele meu geaman, pe care daca l-as avea stiu ca l-as iubi incetuos.

    AntwortenLöschen