"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

27.07.10

Hello Life

Cum intimplarea face sa fi dormit azi-noapte la tara, dimineata mi-a fost verde si vie. Asa ca pe drumul spre magazinul din sosea am respirat adinc, am fost cu toate simturile pe receptie si am lasat gindurile sa zboare.

De citeva zile experimentez ginduri legate de viata si moarte. Ma tot gindesc la destin, intimplare, determinari, spirit, constiinta, valori morale. Stuff like that.
Si bineinteles sondind totodata si alcatuirea mintii mele asa cum o fac de mai multi ani incoace. Caci, ce poate fi mai interesant si surprinzator in acelasi timp ca descoperirea de sine.

Aseara am vizionat un film "Afterwards" destul de usurel ca subiect dar care puncta pe alocuri niste adevaruri. Cit de efemeri sintem totusi, cit de fragili in efemeritatea aceasta, si cum in agitatia complexa a vietuisticii incarcate in care ne aruncam cu capul inainte pierdem o esenta: "Miracolul vietii este in prezent!"
Nu in trecut pentru ca ce e trait nu il poti folosi decit ca invatatura, nu in viitor pentru ca nu stii ce iti rezerva intimplarea. Chiar daca alegerile pe care le faci in fiecare moment al vietii au un rol determinant in viitor, hazardul isi poate spune nu o data, cuvintul.
Mesajul este simplu: traieste frumos fiecare clipa, bucura-te de miracolul vietii si imparte-l cu cei din jur, mai ales cu cei dragi. Alege bunatatea si dorinta de a face bine, de a darui fericire si dragoste. E simplu dar cit de complicat in acceptare. Pentru ca ne cramponam in ginduri meschine sau pentru ca ne este teama sa traim.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen