"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

31.05.10

There are days like these

Traind in sincope, dau peste zile frumoase ale caror ramasite le savurez dimineata la o rosie si o tigara.
Taiam rosia in feliute si imi aminteam ca bunica mea, in ultimile ei zile, minca doar struguri si pepeni. Nu, nu sint ultimile mele zile, dar nu ma pot abtine de a gindi in flashuri.
La fel cum flashuiam deunazi cind, beata pula am adastat in culcus cu ligheanul rosu linga saltea. Ma priveam cum ma misc in ceata si imi spuneam nu acum, nu esti ok, fii atenta, incearca sa te aduni, mai devreme era sa calci laba ciinelui de proximitate care dormea linga lift, ce ar zice mada daca te-ar vedea si tinarul acela süss cu care ai dansat in aburi de bere, nu conteaza ca nu auzise de Pasolini si RAF, i-ai povestit tu destule. Stuff like this.
Si mahmureala dureroasa de dupa, tratata simbata cu bere, pentru ca vineri mi-am pus mintea in standby si am spalat vase si am executat treburi casnice in alte case, pentru ca miinile trebuiau ocupate si imi place calcat, spalat, gatit aiurea, nu la mine. Reminder sa imi sun mai des prietenii pentru asta.
Si, da, recunosc cu mine am fost lenesa, nu am lucrat nimic.
La tirg am evoluat cu aceleasi produse in socializari spumoase. Pentru ca lipsa unei motivatii, a unui tel altul decit devenirea mea psihica si neavind alt suflet linga mine caruia sa ii dedic ode, decit al meu propriu si personal care dealtfel este modest si nepretentios si nici un alt trup pe care sa il adulez decit al meu care e redus la existenta minimala, mi-a fost bine asa.
Asa ca, duminica m-am copilarit jucindu-ma cu kinderi, mirind parinti, m-am amuzat rautacios pe seama mimozelor blonde cu inchipuiri de artiste, am privit, mirosit, atins knackig und zauberhaft spiridus care, iar, mi-a prilejuit infiorari imaginative si pofticioase.
M-am jucat si m-am simtit vie.
E bine!
PS: mi-e pofta de ceva zemos, scurs pe barbie si piept, sa ma sterg cu mina si sa imi ling degetele dupa aceea. Miam!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen