"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

31.05.10

Dilema de luni

Nu stiu altii cum sint, dar eu, cind ma uit la imbecilitatea fudula si nesimtita a concetatenilor mei ma apuca o stare amestecata de sila si mila si socot ca trebuie sa fiu muscatoare si rea, scuipindu-le in fata dispretul resimtit.
Incepind cu mimozele cu creierul cit nuca de care ma lovesc in cluburi, terase, metrou si terminind cu vecina Ionela care a venit sa ma intrebe daca mobila stationata pe hol e a mea. Venise vineri si vecina de linga lift cu aceeasi intrebare
De o luna sta mobila aia acolo, si eu m-am impiedicat de ea simbata noaptea la 3 cind am ajuns in vizuina urcind 10 etaje pe intuneric.
Presupun ca babele blocului au facut colocviu si au conchis: mobila tre sa fie a nebunei aleia tunsa ca un barbat, care asculta muzica urlatoare si tacane la masina tot timpul. Asa ca au sunat la usa.
Am pus azi un mare bilet:
MOBILA DE PE HOL NU IMI APARTINE!
NU MAI DERANJATI!
PS: Sper sa pot pleca in Cuba. Cel putin acolo imbecilismul va fi in alta limba pe care eu nu o inteleg prea bine.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen