"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

17.05.10

bericht

aproape gata cu munca asidua si cu vizita rubedeniilor germane, pe care din pacate le-am vazut putin, in doua iesiri, una la masa, alta aseara la bere.
sint destul de valida, dar destul de rupta de lume dupa ce o saptamina am fost claustrata cu 4 umbrele de 2,50 pe 2,50, 16 perdele si 15 fete de perna. (adica 65 de m de material, croit si cusut)
usor intepenita, azi am dat navala prin orasul infrigurat, mi-e cam somn, dar cel putin am cam terminat.
mai am miine o sedinta de ajustat vreo 40 de perne pentru scaunele terasei si gata cu munca pentru Shift (noua terasa a Controlului)
urmeaza biletul la RAMMSTEIN si inca diverse chestii pentru tirgul Green Fair din mai si mai vedem ce se mai iveste.
in rest probleme de familie s-au lamurit, toata lumea e ok, deci si eu.
astept vara si trebuie sa ma gindesc ce voi face si unde ma voi duce pentru ca anul asta nu am foarte mult chef de mare.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen