"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

06.04.10

In cautarea timpului pierdut

E ora 22 si jumate trecute fix. Un idiot bormasineaza undeva si il aud prin toti peretii. Alt idiot bate in teava caloriferului. De ce dracu imi tulbura existenta?! Nu eram eu fericita in padurea Du Weldenvarden?! Eu, Eragon si Saphira, dragonul albastru. Da eu sint Eragon, deja din primul volum. Acum la pagina 309 din volumul 2, sint somnoroasa, vreau sa adorm si sa visez mai departe. As comanda si miine tot ploaie, sa ramin ca astazi, amanta asternuturilor din vizuina, cu biscuiti, suc si tigari. Scurta fuga in centru, tradare mirsava, a fost iertata rapid de cartea cu coperti rosii, pentru ca am luat-o cu mine in metrou.
Si acum cu degetele mingii ochii dragonului si rindurile de litere negre asezate cuminti pe file. Inchid pleoapele ingreunate de somn si deja visez zborul meu peste cimpiile verzi.
Da, iar sint Eragon si sint o singura fiinta cu dragonul meu albastru.
Dormi si viseaza mai departe, ma indeamna el in gind. Dar nu pot pentru ca ma agit aiurea pe sub paturi si nici telepatia nu ajuta daca unul imi bormasineaza creierii.

Nota bene: da ati ghicit, iar citesc cartea aia, acum volumul 2 din Eragon-ul lui Christopher Paolini. Si mi-am dezamagit admiratorul secret care ma gaseste interesanta dar nu intelege de ce pun Stapinul Inelelor intr-o lista de filme preferate. Imi plac povestile, stimabile F. Si povestile ma plac pentru ca imi vorbesc. Pacat ca tie nu ti se mai intimpla asa ceva!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen