"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

13.04.10

epifanie

E 3 jumate si m-am trezit brusc, cu mina pe ceva tare. Nu e altceva decit creierul meu fiert. Am cugetat aseara cu ochii in tavan vreo ora pina am adormit.
Pai trebuia sa cuget pentru ca dupa o zi de povestit si de impartasit chestii cu cel mai bun prieten, in decor de cismigiu si terasa green, am vazut diverse fapte si intimplari sub alta forma, culoare, miros. (e de prisos sa spun ca am fost übermegakalifragilistic de happy, pt ca mi-a lipsit cit a fost plecat si o voce la telefon nu face cit o imbratisare)
Asa ca seara am fost in stare sa fac si o analiza concluziva (hahaha, cum suna asta, medical si consistent) et voila ce a iesit:
Barbatii care imi intersecteaza existenta sint de asezat pe doua ramuri
A - unii care pleaca
B - unii care ramin
pe craca B pot apare la un moment dat citeva exemplare din categoria celor care pleaca, acestia fiind cei care se intorc pentru ca au uitat ceva, o umbrela, o manusa, o inimioara breloc, sau ma hotarasc eu sa ii readuc in peisaj pentru un amuzament sexual.
Dintre cei pereni, ai ramurii B, cei mai importanti sint prietenii pe care ii diferentiem astfel:
1 - fosti iubiti cu care am afinitati intelectualo-emotionale si care si-au dovedit calitatea umana si cu care nu mai fac sex pt ca e un teritoriu deja vizitat si fara surprize sau ne cunoastem de prea multa vreme ca sa mai conteze (citiva si anume vreo trei)
2 - prietenii de suflet cu care ma simt in liniste, pace, bine, care sint pansament si bucurie si cu care sexul este tabu orisicit m-ar zgindari pe mine citeodata (aici e unul singur)
as mai pune pe ramura B si amicii de pahar, bascalie, garagata, tovarasii mei, frate! (acestia sint cei mai multi as numara intre 10 si 15, unii poate ar vrea sex dar nu prezinta mare interes pt mine asa ca raminem doar la pahare)
Deunazi aparu ceva interesant, care paru a pendula intre cele 2 ramuri, s-a asezat un pic pe ramura prietenul de suflet dar era asa de atragator incit am hotarit ca nu ii este locul la tabu-uri sexuale asa ca il mai las un pic in stand by sa vad ce fac cu el, pentru ca inca l-as mai visa un pic...
In fine, nu ar fi mai bine sa maninc eu banana asta care imi face cu ochiul de cind m-am trezit si sa ma gindesc mai putin la barbati?!
PS: am visat ceva frumos, o minunata si ireala lume si toti barbatii vietii mele erau acolo intr-un oras cu ziduri alb albastrii, la malul marii, sub un cer de neguri in rasarit.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen