"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

10.02.10

Scrisoare deschisa

...nu exista cei trei S, draga mea. E numai o amagire a unei utopii.
Siguranta
Stabilitate
Sprijin
poate mai tirziu imi vei da dreptate cind timpul va trece, tu te vei maturiza, vei avea la rindul tau copii, vei mai invata din experiente traite si vei intelege. Sau poate tu vei avea parte de ei, eu sper sa ai, imi doresc din adincul inimii sa ti se intimple.
Iarta-ma ca, dintre cei trei S nu ti-l pot oferi decit pe cel de-al treilea. Dar sa stii ca il vei avea intotdeauna. Si sprijinul meu va fi sigur si stabil
Cu dragoste
mama

3 Kommentare:

  1. Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.

    AntwortenLöschen
  2. nu e frumos sa stergi comentariile, ca e un unfair sa nu-i lasi dreptul la replica atunci cand subtil dar evident te adresezi cuiva...in speta mie

    AntwortenLöschen