"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

10.02.10

Iarna sufletelor noastre

As vrea sa nu vina niciodata. Imi dau seama ca vifornita ei mi-ar ingheta fiinta, transformind-o intr-un turture. As atirna cu capul in jos intr-un echilibru perfect. Transparenta mea ar reflecta lumea deformind-o iar eu nu as avea altceva de facut decit sa ma ascund in translucide lumini intr-un joc de-a v-ati ascunsea. Priviri, gesturi, aere ar aluneca fara sa se impiedice de nimic pentru ca eu nu voi catadicsi sa le pun piedica.
Soarele ar fi gol si albastru si ar ride coltos. Ar sta in preajma mea doar o ora si ar incerca sa ma infurie... ca poate ma inrosesc si ma topesc. Dar incapatinarea mea ar zadarnici orice incercare...
Vreau sa imi vina vara in suflet, acum urgent cu expressul sau cu supersonicul. Si bat tifnoasa din picior pentru ca nu mai am rabdare...te rog mai repede pina nu ma ia
vintul!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen