"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

04.02.10

bataie pe umar

azi e cu scandal: dadura lepsele peste mine
tocmai ce am mai primit una de la evergreena 
o poezie dedicata fenomenalelor care sintem noi femeile blogarite
daaaar...cum nu imi plac poeziile fara muzica, o sa bag un cinticel
cu dedicatie de la mine pentru toate femeile...fara numar fara numar
NINA SIMONE
nu conteaza ca l-am mai pus


edit: habar n-am cum functioneaza mac-ul asta la download asa ca n-am cum sa pun poze....linkul pe care il pusesem era de pe facebook, nu toata lumea are facebook, asa ca nah, o sa pun un link catre moi pe blogul cu fashion-show-ul si recunosc: sint fenomenala cu totul, nah!
si o dau mai departe tuturor gagicilor din lista mea blogarita sa ne laudam cit de fenomenale sintem!
grinciu meu drag
cornelia
surorile marx&co
cris
anne
alina
andreea
elena
dana
carmen
alexandra si altele pe care nu am mai apucat sa le pomenesc
toate femei una si una :D

2 Kommentare: