"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

04.02.10

asa pe nemincate

de la Rhetta ca n-a avut ce face si m-a luat la intrebari de dimineata:

Principala trăsătură a caracterului meu: Sa fac haz de necaz.
Calitatea pe care o prefer la un bărbat: Sa aiba imaginatie.
Calitatea pe care o prefer la o femeie: Sa stie sa taca.
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Ca exista.
Principalul meu defect: Incapatinarea cu care ma dau cu capul, de pragul de sus al usii (cucuiu se vindeca repede)
Ocupaţia mea preferată: Sa citesc si sa ascult muzica.
Visul meu de fericire: Sa am un dragon.
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Sa ma plictisesc si sa imi dau seama de asta.
Ce-aţi vrea să fiţi? Barbat, as experimenta ceilalti 45 de ani de acu incolo si android urmatorii 45.
Ţara în care-aş vrea să trăiesc: In tarile calde.
Culoarea preferată: Verde in toate nuantele.
Floarea preferată: Hmm, floare sa fie. 
Pasărea preferată
: Vulturul.
Prozatorii mei preferaţi: Ursula LeGuin, Philip K. Dick si Bukowski
Poeţii mei preferaţi: Robert Desnos.
Eroul meu preferat: Scarlett O'Hara
Eroina mea preferată: N-am.
Compozitorii preferaţi: Toti cei cu B si un M si un W si G si R si Ch si C si L dar cel mai mult Beethoven.
Pictorii preferaţi: Bosch, Delacroix, Dali.  
Eroii din viaţa reală: Pompierii. (sint si eroii mei)
Eroinele din istorie: Mata Hari si Elisabeta I.
Băutura şi mâncarea preferate: Nu beau tuica si nu maninc bame. In rest, egal.
Numele preferat: Mishu (ca asa ma alinta bunica mea)
Ce detest cel mai mult: Lipsa de umor. (nici mie nu-mi place dar as adauga si lipsa de imaginatie)
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Ceausescu ca a construit casa poporului.
Fapta militară pe care-o admir cel mai mult: Nu imi plac razboaiele, n-am nimic de admirat.
Darul natural pe care-aş vrea să-l am
: Telepatie.
Cum aş vrea să mor: Oricum dar sa fie in somn, sa nu ma doara si sa arat decorativa cind ma gasesc.
Starea de spirit actuală: E dimineata si e de bine.
Greşeli care-mi inspiră cea mai multă indulgenţă: Cind gresesc copiii mei.
Deviza mea: "Ma gindesc la asta miine" Scarlett O'Hara bineinteles

ma gindesc mai incolo cui i-o dau, dupa ce ma spal pe fata, fac pipi si imi maninc iaurtul.
 
gata le-o pasez evergreenei si cristinei

2 Kommentare:

  1. Şi uite aşa află omul că ai copii, că nu bei ţuică şi că nu ai un dragon. Deci bine că ţi l-am dat, chestionarul, adică.

    AntwortenLöschen
  2. preferam sa imi dai un dragon instead :D

    AntwortenLöschen