"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

06.01.10

planuri

am avut vreme sa gindesc
(chit ca treisferturi din timp cugetam timpenii legate de operatii)
dar am gindit si niste chestii de facut anul asta.
nu sint eu mare planificatoare si nu imi place sa fac planuri pentru ca e mai bine sa ma las luata de val. e surprinzator, incitant, imi gidila curiozitatea si creativitatea chestia asta: hai sa vedem ce va fi!
de fapt, ce mai incolo si incoace sint o berbeaca dupa cum zice ascendentul, ma arunc cu capul inainte de-o fi bine, de-o fi rau, vad eu cum iese in final si tragem concluzii dupa.

primul lucru ar fi sa fac un eveniment mai amplu in control in care sa prind si un alt fashion show.

apoi sa fac ceva util societatii angrenindu-ma intr-o munca placuta si folositoare altora. (ceva pe social, cultural, inca nu e foarte bine conturata chestia asta)

nu in ultimul rind sa finalizez imaginile care imi bintuie creierul punindu-le in culori si forme pe pinza. bineinteles ca voi relua si temele din culorile mele si cred ca si acel tablou cu dedicatie se va materializa...expunerea, dansul si bautura, toate in control, logic :D

concerte, baute si socializari placute astea sint de la sine intelese.

si in continuare banii vor fi atit de multi cit sa traiesc, nu un scop ci un mijloc (nah, anarhistul nu munceste, munca e pentru oprimati, anarhistul este creator de bunuri pentru placerea lui si a celorlalti, si pentru utilitatea lor, logic...cred ca ma apuc de un troc ceva...ah, da.....dar nu spun chestia asta mai departe...shhht)

si promit, nu voi mai fi o mama insistenta si atotcuprinzatoare...be freeeeee!!!!

ps: sa speram ca ma voi tine de promisiunea asta ca de alta pe care am facut-o asta primavara nu m-am tinut in totalitate...am avut o "alunecare" si am trimis un sms cui nu trebuia...nu se mai intimpla dar de sters din agenda nu te-am sters, sa stii!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen