"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

05.01.10

demaraj

primul job done pe anul asta: muuulte apartamente vizitate in scopul inchirierii (nu de catre mine ci de comanditar :D)
si seara mi-am petrecut-o asistind o fripturiceala a la best friend, fishku, in compania ilustra a lui nick cave.
dans! pas-de-deux avec motan
poveste:
orasul patinoar, batut temeinic prin centru, intre eforie si sfintii voievozi, poate capata valente de capitala europeana autentica, daca te opresti prin pub-uri si bei vin fiert. altfel, devine anost. surprinzator, descoperi magazine noi, la vitrinele carora te poti benocla citeva minute, pentru a constata raportul calitate pret. ceasuri vacheron constantin, genti furla, haine salvatore ferragamo si martzipan. auf jeden Fall...was meinen Sie?! der da oder die da?! hmmm, nah Ja, aber natürlich!
au revoir!

ps: ziua a inceput prost! am avut cosmarul unei crime in care eu eram criminala...cadavrul femeii il ingropam sub o casa in paragina. dar au venit unii care vroiau sa construiasca o sosea...hmm, pe cine voi uciza eu oare?!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen