"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

01.01.10

neatza

nu am cazut din pat..de fapt nici nu l-am parasit. e un amant mult prea tentant. a fost atit de imbietor si dupa un pahar de visinata m-a atras in paturici si nu mi-a mai dat drumu. nici telefonul omului de la ora 23: ce faci, te-ai odihnit, esti gata? nu a reusit sa ma smulga din mrejele lui: ntz, de abia am atipit, n-am chef de petrecere. trec pe la tine mai incolo? ntz, vorbim, la multi ani! bineinteles ca mi-a sarit somnu asa vreo 2 ore cit sa dau cu la multi ani in lume. si nici indemnurile: pune mina femeie si te imbraca, ia un taxi si vino incoa ca altfel vin si te iau pe sus! nu m-au convins sa imi tradez iubitul calduros. pus pleilist pe shafal si somnic duulce pina la 9 matinal.
acu ma uit pe geam e liniste si alburiu de ceata. conchid: inapoi in paturici cu laptop linga perna si pisica neagra in brate. pupici

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen