"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

02.01.10

alte filme

inarmata cu popcorn, bere si tigari de doua zile vad filme
sesiunea a inceput pe 31 si a continuat cu succes pe 1
diverse, bune, mai putin bune, usoare, grele, cu succes de casa sau pur si simplu vreau sa revad
din productiile 2009 am vazut:
Knowing cu Nicolas Cage - film despre un sfirsit plauzibil al planetei si sacrificiul unui tata
Antichrist al lui Lars von Trier - care ii este tributar lui Tarkovski foarte mult aici si sincer nu am inteles de ce a scandalizat atita lume, am vazut filme mai scandaloase la viata mea, pot spune chiar ca e mic copil pe linga altele
Coraline - desene animate despre o fetita si o lume imaginara
Monsters vs Aliens - alte desene animate :)
Ice Age: Dawn of the Dinosaurs - seria a treia din film
citeva comedioare din care amintesc:
The Accidental Husband cu Uma Thurman
The Ugly Truth cu Gerard Butler
pe care bineinteles l-am savurat si in Rocknrolla al lui Guy Ritchie pe care l-am vazut tot acum
si niste comedioare usurele fara vedete:
She's the Man
It's a Boy Girl Thing

iar astazi am hotarit sa revad filme:
2001: A Space Odyssey - un film despre care nu prea ai ce comenta: e film cult deja!
Final Fantasy - The Spirits within
Final Fantasy VII - Advent Children
ambele animatie :)
urmeaza Ghost in the Shell un anime fain
am pus la downloadat Kagemusha lui Kurosawa
si Calauza lui Tarkovski pentru un final greu
pina atunci voi avea un alt intro SF: Terminator: Salvation productie 2009 - ca sa termin cu anul trecut
ma duc sa mai bag un castron la microunde :)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen