"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

09.01.10

habarnam

il am sub forma de audiobook, de la guerrilla.
l-am luat impreuna cu 3 ore de small talk intre fete. eu si aura, arta, coco chanel, armonie, conditia artistului, barbati, cotidian, viitor. intermezzo cu vlad si dobro.
si l-am plimbat apoi prin oras pina seara tirziu. in control, pe la chinezi cu salata de alge cu mult ghimbir si ceai de iasomie (nu pachetele, chiftelute cu susan si sos de soia) si iar in control.
am zile cind limba mi-e innodata si ideile se inghesuie sa iasa dar n-au pe unde si atunci ramin trunchiate. n-a fost una din aia. din contra. au iesit toate pe rind imbracate, lustruite, pricepute, numai bune de hora. habarnam a asteptat cuminte sa obosesc si sa merg acasa. vroia sa inceapa povestile de noapte buna. si acum, dupa 2 zile, tot de sub tipla ma priveste.
(dar de ce e blond?! o fi altu?! piticule, habarnam nu era mititel si brunetel?! VAAAI! mi-au omorit habarnamul! rontai bomboane martzipanite vienez si ma simt nedumerita: sa-l violez sau nu?! daca in loc de habarnam iese un lup?! mai astept pina luni!)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen