"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

13.01.10

despre dragoste si ura

am fost indragostita, am iubit profund, sper sa o mai fac.
iubiri scurte, iubiri lungi, iubiri nostalgice, iubiri aducatoare de dureri de cap si de dorinta mortii.
am iubit oameni, unii pe care i-am crezut oameni, altii pe care i-am iubit pentru ca erau oameni.
dar n-am urit. nu pot face asta decit in momentul in care cineva m-ar rani atit de adinc incit sa merite sa il urasc.
imi doresc sa nu mor inainte de a mai cunoaste inca o data dragostea.
imi doresc sa nu existe un om demn de ura mea.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen