"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

15.01.10

ciudat

de cind mi-am mutat patul sa ma trezesc in fiecare dimineata cu capul in nori, am si vise ciudate. bintui aiurea prin vise cu multi oameni si animale, cai, pisici, ciini, pasari si dragoni. astept trenuri sau zbor. ma plimb prin orase necunoscute. trec prin furtuni ca sa dau de soare si brusc ajung in bezna cetoasa. in vis iubesc, maninc, dorm, dansez, cint, ucid. in vis imi vorbesc necunoscuti, cunoscuti cu care nu vorbesc dorm in acelasi pat cu mine. oameni cu care sint certata ma iubesc. ma cert cu oamenii dragi mie.
nu imi amintesc intotdeauna. din ce visez imi ramin doar frinturi, un puzzle de senzatii si impresii.
daca explorarea viselor poate duce la analizarea unui EU abscons, ce o insemna ca ma visez barbat si gay sau ca ma visez dormind in bratele dusmanului.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen