"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

16.01.10

ce mai citesc

eu in ultima vreme.
De fapt o dupa amiaza si o noapte pina am adormit.
Nu sint fan romane best-sellers dar sincer nu l-am putut lasa din mina. M-a prins Stieg Larsson asta, si pina nu mi-a spus toata povestea nu s-a lasat. Chiar daca pe alocuri mi s-a parut ca abunda in amanunte inutile si am avut tendinta de a sari peste, imagini vii mi s-au derulat in minte, un pic prea vii unele dintre ele.
Femei care urasc barbatii care urasc femeile...ha ha glumeam
de fapt e: "Barbati care urasc femeile" cititi-o si dupa aceea spuneti-mi: voi n-ati vrea sa fiti hackeritze?

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen