"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

05.12.09

hmm

se pare ca alegerea unei noi locatii pentru green fair nu a fost de bun augur. da controlul e clubul meu de suflet unde ma pot duce sa beau si sa ma simt ca acasa si imi pot pune muzica pe care o vreau eu cind mi se casuna, dar astazi la control aproape nu a intrat nimeni. in fine cred ca a fost o miscare inteligenta faptul ca am ascultat de primul imbold, chit ca nu fac aproape deloc asta, si am mutat data prezentarii de moda.
o sa fie intr-o luni sau intr-o joi ori pe 14 ori pe 17 decembrie o sa definitivez in seara asta cu oslo. buon. si vom mai avea un green fair in green la friguleanu. pe 19 si 20 decembrie...o sa dirdiim incotosmanati cu caciuli si fulare si vin si tuica fiarta la bord. deci o sa fie bine, sper.
pe strada se circula ca la defilare. au aprins beculetele...cele de anu trecut cred ca pentru ca nah, e criza.
as avea chef de dans...sint cu stimmungul impartit.
astia ma aia la cap cu votatul..maica-mea o tine langa cu base. ma enerveaza sa ii vorbesc de chestii evidente. m-am contrat o data cu ea cind am vazut evidenta iliesciana dar nu si nu o tine una si buna...poate femeia aia deunazi avea dreptate...poporul roman sufera de sindromul tatucului. asta e, complexele diverse ale unui popor fara coaie.
nu stiu ce sa zic daca mi-e jena sau nu, nu sint patriotarda ma consider un om al planetei inainte de a fi roman, nici roman nu ma pot numi la cit de amestecata sint si cu rubedenii in cele 4 zari ale lumii.
nepotul meu japonez vorbeste trei limbi, e funny rau!
dar sa votez prosteste nu ma duc. si nah sa voteze complexatii cu sechele paternale.
cred ca o sa cistige oricum geoana.
daca nu cistiga o sa se cinte cu surle si trimbite basescu pcr, pardon pdl tot un drac.
mi-e scheiss egal pina la urma.
sa auzim numai de bine isi incheiau aceia emisiunile la europa libera.
mi-e dor de dizidenta.
noapte buna copii.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen