"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

06.12.09

amintiri

mi-am amintit de asta, a pompiliei stoian:

Prieten drag,
Ne cunoastem de-o viata.
De ani si ani
Langa mine te stiu.
Mi-ai dat mereu
Cu-n suras, o povata
Si-n ceasul greu
Mi-ai fost sprijinul viu.
Prieten drag
Ce-mi aperi drumul in tacere
M-ai insotit la fericire si durere.
Te chem din nou
Stand cu gandul de vorba,
La ceas tarziu
Sa ma ierti daca-ti scriu.
Iti amintesti?
Ne intrebam adeseori
Ce e iubirea?
Tu m-ascultai
Si-ti ascultam la randul meu
Destainuirea.
Iubirea, da, e doar un vis indepartat
Prea indepartat
Un vis frumos, chiar prea frumos
Sa poata fi adevarat.
Prieten drag,
Iubirea nu-i asa departe,
De ani si ani
Tacerea noastra ne desparte.
Dar daca tu crezi si acum ca iubirea
E un simplu vis
Sa ma ierti ca ti-am scrïs.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen