"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

24.09.09

viena dus-intors


viena s-a consumat rapid in citeva ore de vizita.
scurt, intens, ca un orgasm bun!
bagat nasu' shopping rapid, delicii yammy yammy nemaigustate de vreo 16 ani (Mohnschnecken si Käse-Speckstangerl) prinz frugal la nordsee
hainute dragute bagate in traista ecologica pe care mi le voi etala pe strazile bucurestiului
si info scurt modeschau, ce se poarta si ce nu in toamna-iarna
si aviz domnisoarelor pitzi:
india-thailanda in saluri, turbane, haine colorate si terminati frate cu cizmulitele dantelate din europa ca nu's deloc in trend asta daca vreti musai sa fiti in asa ceva. daca vreti uniforma bagati mare la cizme din dantela vopsita ca vine iarna si le puneti sosete sa nu mai puta picioarele!
poze f multe n-am...aparatu a murit din lipsa de juice
si baterii, am preferat sa imi cumpar ciorapi de la calzedonia decit sa dau 6.79 euro pe 4 duracell
PS: Viena e frumoasa, atit de frumoasa incit mai vreau, nu mi-a dat sentimentul turistului (asa e cind cunosti limba) iar cafeaua savurata pe mariahilferstrasse cu ochii benoclati la trecatori zimbitori, asa ca imi programez la anu' un circuit de 2 saptamini budapesta-viena-praga.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen