"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

16.07.09

de ultima ora

am vazut pe la inceputul saptaminii niste afise despre niste concerte pe care mi le notasem in cap sa le vad...logic ca neuronii mei jumate consumati in munca au scapat asta din vizor..si cine imi mai zicea ca ii place punku si vrea sa il iau cu mine la concerte?!...aaa da mi-am amintit hai ca o sa il sun macar ca dau un ochi jumate de ora si o bere...
uff si zob a avut lansare pe motoare si vroiam sa merg musai sa il vad pe vlase daca poarta tricoul marca fabrik9 primit cadou de ziua lui :D hi hi!
si asta am scapat din vedere...sint aiuristica rau dar nah asta este, tot inainte cu munca si cu....
simbata si duminica la Green Fair, va astept mai astia care vreti sa veniti; eu voi fi acolo cu sevaletul meu transformat in stand ad-hoc!
bem o bere, o cafea si mai palavragim in gradina de la Green Hours!
daca nu, ne mai auzim!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen