"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

14.01.09

tot despre metrou...si altele

azi mi-am sucit gitul uitindu-ma dupa vrajitoarea din narnia (pentru ca zilele merg prost si vreau sa fiu inveselita), nici macar femeia-ciuperca nu era de zarit. in schimb am vazut doi pitici. nu m-au inveselit defel!

si abatindu-ma de la drumul riguros respectat, am facut un detour pe la universitate, strada academiei. inhalind cu putere aerul diminetii mi-a trecut prin cap pret de citeva clipe ideea chiulangelii ca boala subita...dar inca nu, mai am ceva de pus la punct si apoi ma voi da brusc lovita!
macazul se schimba totusi anticipind niste chestiuni, nu-l putem schimba aiurea pentru ca deraiaza trenul, nu?!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen