"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

01.07.08

queensryche

deci nu stiu cum sa va explic, profesionisti adevarati, show de zile mari de protest si anarhie, public pe masura intre 25 si 55 de ani, am zarit citeva fetze de vipuri: despot de la vita de vie, chitaristu de la voltaj si nu in ultimul rind florin chilian, toti cu consoartele.
eu am fost cu mein grinciuletz care a fost foarte incintata de show;
m-am intilnit cu un fost coleg de clasa (avea tricou cu manowar)
mai erau pe acolo diverse fetze cunoscute chiar si dan/byron fu pe acolo-sha
cu alte cuvinte concert adevarat de 3 ore, operation mindcrime, o singura trupa si apoi 4 bisuri toate de pe empire albumul meu preferat

show-ul a fost cam asa


la asta am dansat si cintat


pe asta am cintat si am plins


deci acu sint ragusita si mai incarcata de muzica si emotii ca niciodata

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen