"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

31.03.08

de luni

privesc pe fereastra la steagurile arborate filfiindu-se in vintul de primavara ce a alungat soarele cu totul.
cica vine summitul peste noi...sa vina..e neinteresant, neimportant pentru mine. de mult nu ma mai intereseaza evenimentele social politice din jurul meu. am urmarit azi de dimineata cu coada ochiului stirile, cica activitati febrile de pregatiri..bla bla-uri cotidiene de vreo doua saptamini incoace.
ma uit la copacii din fata cladirii: unul dintre ei a scapat fierastraielor electrice - are inca crengi uscate! trafic redus, politist in intersectie, raspund la telefon: un client vrea sa stie daca poate comanda azi si daca livrarea i se va putea face miine. v-o putem face chiar azi! nu o sa aveti probleme cu parcarea?! circulatia e inchisa pe calea victoriei! neee, venim pe jos.
mersul pe jos va fi de altfel si activitatea mea de saptamina aceasta. se pare ca vom avea liber. inafara de sosirea computerelor noi, cele mult asteptate, nu se intrevede nimic special!
deci ma voi balada prin oras, cascind gura, inregistrind cu un singur neuron ce se intimpla in jurul meu. ceilalti neuroni vor asculta muzica si vor cugeta la nemurirea sufletului.
cismigiu wait for me! sper ca voi gasi un loc unde sa beau o bere.
hmm, mi-ar placea insa sa n-o beau singura! e cineva amator de plimbari si bere?!

ps: in sfirsit au venit calculatoare noi...voi avea in sfirsit un computer cu placa audio si usebeuri si dvd writer si vista uuu e bine!!!
singurul amendament habar n-am cum vor fi transferate datele de pe vechile computadoare...si toate salvarile mele din bookmarks...hmm cred ca le voi teleporta prin simpatie...sau ii voi ruga pe cei pe care mi le-au trimis sa mi le mai trimita odata...sper sa fie receptivi :D

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen