"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

10.08.10

Lecturi

Am citit o culegere de povestiri semnate Philip K. Dick. Taman ce am lasat-o din mina. Afara urla niste betivi. Si imi doresc sa fiu o furnica electrica, sa imi deschid pieptul si sa sterg din banda perforata a realitatii mele ceva din ce ma inconjoara. Programul asta a inceput sa functioneze defectuos. Si paranoid compulsiv cind in cap imi tiuie greieri.
M-am saturat sa evoluez ca pe oua, cuie, carbuni aprinsi. Sa functionez cenzurat. Imi vine sa urlu la luna si s-o vad cum fuge. Sau cum blocul asta se dezintegreaza. Prieteni, dusmani, big brother, inexorabile alternari de noapte si zi, de rau si bine, de tot si nimic.
Miine o iau oare de la acelasi capat sau am un alt inceput in alta directie.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen