"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

01.07.10

in dungi

sint in dungi
de fapt intr-o rina si ma gindesc ca am dungi
dungi alb-negre ca o zebra.
si la fel ca o zebra ma gindesc, sint neagra cu dungi albe sau alba cu dungi negre?!...habar n-am!

Observ destul de des in jurul meu, cupluri care se cearta...in public daca se poate sa fie show-ul complet...la terase, pe strada, in mers...sau sint eu prea arc intins si sensibil la ce ma inconjoara si observ in loc sa trec cu vederea. nu stiu daca vreau musai sa fiu intr-un cuplu doar ca sa am cu cine ma certa, mai ales ca de certuri am tot fugit, inca din copilarie, cind ma ascundeam sa nu aud discutiile. Dar am inceput sa ma plictisesc de mine lately si parca as vrea o schimbare. Sa ma privesc cu ochii altuia si sa impart cele ce vin si se intimpla si bune si rele, insa in acelasi timp mi-e teama.
Si atunci ma mai gindesc la dungile zebrei inca putin!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen