"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

22.07.10

E cald.
Rau.
Ba nu, e bine. Ca eu pot iesi pe afara sumar imbracata, ca diminetile, ma pot fitii goala prin casa. Ca am sini, picioare de admirat in jurul meu. Da, imi place sa ma uit dupa femei frumoase asa cum imi place sa privesc si barbati frumosi. Nu ca as avea zilnic acest privilegiu, dar m-am obisnuit sa admir si trasaturi sau parti ale corpului disparate nu numai intreguri. Prin centru vad mai des oameni frumosi de parca, periferia a adunat toti grasii, uritii si ciudateniile orasului. Sau poate doar mi se pare!
E vara si eu admir sini si capete rase.
Imaginez o lume cu oameni cu pilozitate zero, imbracati in haine care ii acopera in proportie de 20 la suta sau cu haine largi si semitransparente.
Cu trasaturi frumoase, subtiri, longilini si gratiosi. Si neaparat veseli si zimbitori
sa le placa muzica chiar si cind merg pe strada, eventual dansind.
(nu m-a batut soarele in cap, am fumat doar si am circei in piciorul sting, nah, doctorul zice ca daca nu se usuca si cade pina in primavara, ma opereaza)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen