"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

26.06.10

Vis I

Va fi o rubrica speciala pe care o voi completa cu vise. Alea de noapte sau chiar si de zi daca voi visa la prinz cind ma mai fura somnu.

Aveam in buzunar 500.000 de euro azi-noapte si eram in fata unei dileme daca sa dau 150.000 pe casuta cu etaj si cu copac plin de lumini de pe deal sau sa dau 450.000 pe caseta din chihlimbar si bronz, dinastia Han, care ma fascina prin transparenta si modelul cu dragon.
Nu stiu, am ramas indecisa. Chiar ma gindeam ca voi sta in casa goala, pe parchet, holbindu-ma la caseta.
Deci nu stiu ce am facut.
Stiu ca mi-am vopsit parul violet, am urcat in tramvaiul 43 unde am cunoscut un tip cu parul cret si portocaliu care asculta la casti dar tare P.O.D. si am cintat cu el vreo 3 statii ceva care suna a Staind sau Deftones.
Dupa 3 statii am coborit sa caut autobuzul 143 care ma ducea pe dealul cu case si in drum am intrat intr-o alimentara sa cumpar carne de pui pentru supa, pentru ca stiam ca asta a fost dorinta exprimata de ai mei care imi veneau acasa.

De precizat, la poalele dealului trecea un riu.
Apa si casa pe deal este laitmotiv constant al viselor mele. Tre sa cercetez ce zice Freud la asta.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen