"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

02.06.10

leapsa care conteaza

am primit de la evergreena o leapsa, pe care nu am vazut-o pina azi dar ma grabesc sa recuperez...cu lucruri care conteaza...acele mici lucruri care inseamna ceva in viata mea...
copiii mei sint la mine pe primul plan dar ei sint fiinte si chiar foarte importante asa ca nu-i punem aici...cu toate ca nu imi pot imagina viata fara ca ei sa conteze.

deci
zimbetul pe care mi-l dau zilnic
momentul de trezire care in ultima vreme a devenit ritualic - un iaurt sau o rosie mai nou, in pat si trei-patru tigari alaturi.
muzica care imi da si inspiratie si trip
visele fara de care trairea mea sufleteasca ar fi searbada insa alunecarea in lumea lor ma rupe de multe ori de realitate si trezirea atunci, poate fi dezamagitoare
si am descoperit recent ca si o privire, un parfum sau o atingere conteaza sa imi faca ziua mai frumoasa...
oricum traind senzorial ma influenteaza amanunte, imagini, gesturi, mirosuri, sunete si toate acestea reverbereaza destul de mult intr-atit incit sa caut a le repeta pe cele frumoase, intr-o nevoie acuta de a ma bucura si de a-mi face placere...e aproape orgasmica chestia asta

si leapsa merge la cris, taman ca am vorbit ieri cu ea
la marxiste pentru ca nu am apucat sa ne mai vedem
la carmen ca nici cu ea nu am mai vorbit..si nici nu a mai scris lately
la piticele cel drag pentru ca e cu degetul taiat si are nevoie de pansament
la tlonieni care si ei scriu, eu citesc si tot asa
si cite una se va duce si la cele doua fete din familia mea
mada si cornelia

ms rox :)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen