"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

21.06.10

Elucubratii bahice si nu prea

Sint toate atit de valmasite si de transeurope express incit nu stiu de care colt sa le apuc pentru a le ordona.
Sa incerc capatul asta:
joi am aflat o chestie care m-a lasat masca si m-am felicitat vineri si duminica, dupa alte dezvaluiri ca intuitia mea a zis NU! De fapt nu numai intuitia ci si altceva, dar asta mai incolo. Oricum nu am chef sa relatez cum e sa iti furi patronul/prieten sau sa pretinzi sex pentru facilitare de ciupeala baneasca, important ca am zis pas si nu pot fi acum asociata unor situatii oneroase.
Trecem peste asta, la vineri cind am avut alta epifanie inmugurita care a rodit azi. Asta e tare! rau de tare! Mai tare ca iarba fumata simbata si care azi noapte mi-a dat vise cu mine in Suedia si cum am scos omida de marimea unei mingi de ping-pong, in dungi albe si portocalii, din urechea mea dreapta si cum am aruncat-o in wc-ul camerei de hotel suedez, pe care ulterior am reusit sa o inund! nais, nu?!
Ce poate fi mai tare ca asta?! Va spun imediat!
Este mai tare si ca cearta cu fiica-mea care tine de 3 saptamini aproape si careia i se fura portofelul dar nu ma informeaza ci socoteste ca mai bine continua pe linia repros/jap/repros.
Despre ce este vorba:
eu, DE FAPT trebuie sa ii multumesc unui jolly the joker pentru:
1. Ca indragosteala, furia, obsesia simtite fata de el m-au readus la viata (e drept m-au si handicapat cam un an si sexual si sufleteste dar asa am fost ferita de asocierea de care am vorbit mai sus)
2. Datorita lui in viata mea au aparut diversi oameni care acum inseamna ceva. Sa dezvolt un pic aici:
a aparut cel mai bun prieten, care nu mi-ar fi devenit cel mai bun prieten daca nu as fi avut motive sa caut un umar de plins. Datorita celui mai bun prieten am cunoscut cea mai misto punkista care acu mi-e foarte buna prietena si care la rindul ei mi-a prilejuit intilnirea cu alti oameni dintr-un cerc de oameni cu care am amici comuni.
Si tot in cercul asta am reintilnit un om pe care il cunoscusem prin intermediul obsesiei, jolly, si care organizeaza niste evenimente la care am ajuns si eu sa particip.
Si cercul inca nu se inchide, pentru ca am ajuns, datorita participarii mele la acele evenimente sa intilnesc un om, care nu intimplator, imi place teribil de tare si pe care, nu intimplator il cunoaste si cel mai bun prieten al meu.
Si iata-ma acu, cum trebuie sa multumesc declansatorului.
Ar mai fi si alte ramificatii dar mi s-a facut somn, rau de tot.
Asa ca noapte buna, nu inainte de a va spune, ca am descoperit un cuib de rindunica chiar pe palierul dintre scara A si B. E fain sa le vad dimineata zburind.

PS: Si pt ca a venit dimineata, foarte dimineata dealtfel, mai scriu ceva. Toate elucubratiile mele prilejuiesc vise deosebit de interesante ca spre exemplu cel din noaptea asta: aveam in vis 4 copii, 2 baieti si 2 fete gemeni cu totii, o casa imensa, un laborator/fabrica unde sotul meu pe care il vedeam rar, construia masini si avioane prototip dintre care, eu imi alegeam mijlocul de transport. In bucataria imensa gateam diverse chestii bune, cind ma plictiseam de mincarea preparata de menajera. Si cum ma duceam la cumparaturi intr-un Porsche nichelat care era si avion si cum de fapt cumparaturile erau in Elvetia pentru ca de fapt acolo si locuiam. Si cum in raftul magazinului am gasit ascunzatoarea unui spiridus care se transforma in papusa daca erau in preajma oameni. Insa eu si copiii l-am luat acasa pt ca era un individ care vroia sa prinda toti spiridusii, ciinii vorbitori, zinele si alte personaje de basm si sa le transforme in jucarii de plus. Asa ca in loc de oala pentru ciorba, eu am adus acasa diverse fapturi ciudate.
Ma mai culc nitel ca mi-e somn.

2 Kommentare:

  1. dormi cu spor, sa zic asa. vezi de unde apare viata? hai, impaca-te cu Mada

    :*:*

    AntwortenLöschen