"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

16.06.10

Diverse

Nu-mi plac bamele
Imi place pepenele galben
Nu-mi plac bauturile digestive
Imi place berea
Nu-mi plac pestii cu oase
Imi place ciocolata
Nu imi plac unghiile lungi
Imi plac parfumurile barbatesti
Nu-mi place contabilitatea
Imi plac cartile, muzica, arta, filmele si dezbaterile cu miez
Nu-mi plac vacantele cu program
Imi plac calatoriile in locuri noi
Nu-mi plac femeile decorative si proaste
Imi plac barbatii cu umor si farmec
Nu-mi place banalul in cotidian
Imi place sexul in locuri si ipostaze neobisnuite
Nu-mi plac certurile
Imi plac surprizele
Nu-mi plac constringerile
Imi plac darurile din inima
Nu-mi plac locurile strimte si sufocante
Imi plac natura, animalele si copiii
Nu-mi place intunericul
Imi plac diminetile in pat
Nu-mi plac gelozia, minciuna si intoleranta
Imi place fair-play-ul
Nu-mi place pragmatismul
Imi plac visele
Nu-mi place violenta
Imi plac mingiierile

si uneori imi place si de mine

Tie ce iti place si ce nu?!

PS: Ah, am uitat:
nu-mi plac frigul, apelativele cu diminutive, gindacii, serpii, voma si baloanele din guma de mestecat.
Dar imi plac dansul in ploaie, fluturii, prajiturile cu mac, jocurile, marea si luna.
Si gata, sper ca nu am uitat ceva!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen