"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

09.06.10

alta saptamina trecuta

va daruiesc un breefing, pentru ca viata mea sincopata se desfasoara in evenimente care imi rapesc din timpul afectat blogului.
nu pentru ca nu as avea ce scrie ci din contra nu am timp de prea mult scris.
intr-un fel e bine pentru ca inseamna: stimatilor, traiesc!

saptamina trecuta eu si oti ne-am gindit ca pentru o seara e bine sa fim gotice si sa ne miscam gratioasele fapturi inspre silver church.
ne-am imbracat corespunzator unei seri placute si ne-am pregatit pentru dans si buna dispozitie.
ceea ce am avut si dans, ca de obicei singurele care dansam - uite chestia asta nu o pot intelege de ce lumea la concerte nu danseaza..cum poti asculta muzica ritmata si sa nu simti dorinta necontrolata de a te misca...e ceva neclar pentru mine batul in cur care nu te lasa sa iti pendulezi decit eventual, capul dintre umeri -
si am avut si buna dispozitie amuzindu-ne in special de "goticii" la costum si cravata sau tricou pdl, in fapt niste consumatori care venisera sa se agate de o bere.
nu prea stiu eu cum e cu comunitatile astea, pentru ca nu ma declar adepta vreuneia, dar astia goticii, se pare ca nu sint interesati de evenimente cu specific decit daca le organizeaza ei.
cred ca am numarat vreo 4 bucati care au sprijinit mesele. nici la umbra et imago nu s-au simtit prezenti, in fapt nu stiu de ce m-as fi asteptat sa vina aici la gothika.
poate or fi anticipat serj tankian-ul pus de organizatorii serii ca fond muzical intre interventiile trupelor...habar n-am.
anyway, important ca ascultat muzica si simtit bine.
inopia, da ok, cui ii place lume multa pe scena si acorduri simfonice pe metal si eventual latina...eu, inafara de ceva nightwish si within temptation, fie si lacrimosa nu ma dau in vint dupa genul acesta muzical.
dar cei doi din trei japonezi din gothika m-au incintat, nu atit pentru muzica care era destul de "normala" cit pentru prezenta scenica, si nah, imi place mie cam tot ce iese din tipare, canonul meu masculin este barbatul in jurul inaltimii de 170 si un pic de cm, cu pilozitati nesemnificative, si daca sint si metrosexuali si putin narcisisti cu atit mai bine.
si inca o motivatie foarte personala ar mai fi fost faptul ca nah, am un nepotel jumatate japonez care vietuieste foarte fericit in tokio si pe care sper sa il vad intr-o zi cu soare.

spre exemplificare voila 10 minute de concert

ironic de interesant a fost ca dumnealor au interpretat un cover OMD si anume Enola Gay pe care am topait bineinteles...ca nah optzeciste sintem.

bun asta fu cred ca martea trecuta...
apoi a urmat o joi cu bauta in control asa scurt, ca eram obosita si o bauta mai lunga vineri in tago mago la terasa cu simona si inca ceva lume...ceva de genul penetrat terasa la ora 18 si plecat acasa in jurul miezului noptii.

ei...simbata si duminica am hotarit ca trebuie sa imi revad prieteni dragi asa ca m-am miscat autentic pina in prelungirea ghencea intr-un surprinzator de elegant apartament unde am ris, am vorbit, am baut foarte putin (un pahar de bere) si m-am simtit verde cu braduti draguti. si am mai primit eu acolo si o vizita foarte, foarte placuta si am impartasit admiratia mea fata de un om foarte interesant, surprinzator si fermecator, si altora, ceea ce este bine.

luni a fost vizita la mama ca nah, un om nu trebuie sa uite ca are si parinti si trebuie sa le calce pragul din cind in cind, mai ales daca se poate lasa si rasfatat de ei, nu?!

acu iar sint evadata, de 4 zile nu am mai calcat prin vizuina dar trebuie s-o fac foarte curind pentru ca am de lucru si nah, punem in functiune sistemul coercitiv si autoizolator...pina in weekend nu mai scot nasul din birlog si ma arunc cu toata splendoarea lucrativa in masina de cusut.

ne mai auzim!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen