"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

22.05.10

Lehamite

mincare o data pe zi
somn 6 ore pe noapte
sex o data la 2 saptamini
iesiri cu prietenii de doua ori pe luna
in rest, nimic!
lehamite si nimic altceva,
daca munca inseamna ceva mai mult decit nimic, atunci nimicul capata niste dimensiuni, dar nici acelea nu sint de luat in seama cind partea de creier responsabila cu creativitatea nu e zgindarita. E munca automata.
nu mai simt viata pentru ca nu prea mai am chef sa simt ceva. As vrea un fior care sa anime ceva pentru ca,
pina si discutiile devin sterile. Mi-e lehamite sa imi mai pese de ceva, pentru ca nici de mine, azi, acum, nu imi mai pasa.


Deocamdata, nici macar Lilith nu mai are chef de ceva asa ca o sa doarma si ea iubindu-se cu Eva pentru ca doar ele se mai inteleg, acum cind eu nu mai inteleg si mi-e lehamite sa ma mai inteleg.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen