"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

02.05.10

1 mai muncitoresc

somn - parc - somn - bautura
cam asta a fost programul
fara mici, doar cu bere, destula cit sa nu mai bag in seama mizantropia si sa ma amestec printre obisnuitii controlului.
am dansat putin, am flirtat mai mult, am baut rezonabil si pe la ora 2 am sunat retragerea.
ciudate personaje se aduna in controlul asta, de la ilustrii gay people, pina la politisti in civil care ies la agatat niste whisky. plus mimoze, multe mimoze care dau peste tine fara sa isi ceara scuze, se cred maiastre cind de fapt, tot giste cu creier mic sint.
poate era mai bine sa ma duc sa imi iau portia de multime in underworld, dar dupa spusele cuiva, punkerii de acolo sint expirati. asa ca prefer uneori cararile batatorite in prealabil, pentru a fi la adapost de surprize si mai neplacute.
ah, si inca ceva, a dat caldura si barbatii au inceput sa adopte tinuta cocalareasca: pantaloni trei sferturi, adidasi si sepcute albe.
groaznic, parca ar fi fugit cu totii de pe terenul de golf...ah, si chestia cu puloverul legat pe dupa umeri, unii chiar se cred cool.
dar de fapt sint doar niste imitatii ieftine, intr-o atmosfera extrem de artificiala...iar eu ar trebui sa zimbesc si sa fac frumos ca asa se cade.
mda, aseara as fi vrut sa am o mitraliera sau un aruncator de flacari pentru ca sint mai putin subtile ca cipurile implantate.

da, stiu sint rea...dar nu am ce face, uneori imi urasc specia.
si lirica rammstein:
..Ich seh im Spiegel dein Gesicht
Du liebst mich, denn ich lieb' dich nicht

Ich tu dir weh
Tut mir nicht leid
Das tut dir gut
Hört wie es schreit...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen