"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

30.04.10

Trilogia Millenium - Stieg Larsson

Nu am apucat sa citesc decit primul roman al trilogiei, dar,
am vazut toate cele trei filme...si imi dau seama ca mi-ar fi placut tare mult sa fiu hackerita si sa arat ca ea...sau poate imi voi cauta o iubita asa...cine stie?!
The Girl with the Dragon Tatoo

The Girl who played with Fire

The Girl who kicked the Hornet's Nest


4 Kommentare:

  1. e geniala cartea! cred ca e cea mai tare carte pe care-am citit-o ever. din filme, n-am vazut decat primul, dar nu m-a dat pe spate ca nu respecta intriga

    AntwortenLöschen
  2. nici eu nu am putut s-o las din mina
    m-am inchis o zi in casa si am citit-o cap coada :)...cauta si celelalte filme...personaj central in celelalte lisbeth salander :D

    AntwortenLöschen
  3. dintotdeauna am fost atrasa de criminalistica si de cartile ce aveau printre personaje o fata sau un baiat ciudat(sa numesc asa)...lisbeth salander este favorita mea,ocupa un loc foarte important in topul celor mai bune personaje.Cartea este impresionanta,detaliile sunt uimitoare iar stieg larsson este un jurnalist cu mult curaj si foarte inteligent,imi da putere sa aleg ceea ce e bine sau rau pentru mine,datorita lui m-am hotarat in cele din urma sa merg la facultatea de jurnalism(nu eram decisa).filmele inca nu le-am vazut dar urmeaza,sper sa fiu multumita.

    AntwortenLöschen