"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

01.03.10

Umbra et Imago

eram datoare cu un articol despre spectacolul din silver church.
bunnn, scopul initial al prezentei mele acolo era sa vad cit de pregatit poate fi publicul roman pentru un spectacol fetis, goth, bdsm, asta in evaluarea unei piete deschise catre un produs artistic vestimentar in fapt o colectie pe care o am in cap cu influente, goth, industrial, fetis si sado-maso, dar m-a luat valul si m-am simtit extrem de bine.
buuun, am fost acolo cu oaie si ciocio, doi prieteni din gasca mea dar curind am facut grup comun cu piticu, oaie al lui si cu ioan, alias jolly (omul cu care am avut ceva foarte profund despre care el spune ca n-a fost nimic, personajulcucarenuamchefsamavadpentrucamaenervezsiriscsaimipierdcontrolu', numai ca trecerea timpului a cam estompat din nervii mei si chiar am fost la un nivel comportamental politicos)
ah, si m-am vazut si cu molotov care era si el pe acolo, si am baut un pic si cu draga de kati pe care am revazut-o dupa vreo 4 ani...ehe lume buna.
public: putini gotici, mai mult metalisti si niste industriali, ceva fetisisti si puzderie de curiosi.
organizare: iarasi carente la acest capitol, intre trupele de sustinere si concertul umbra et imago muzica electro depeche mode (ce or avea astia cu gothu nu stiu, poate sint fetis si io habar n-am...whatever) iar dupa concert si trupa de jonglerii cu foc si fete atirnatoare pe fringhii cica dans....wtf spectacol bdsm doar trei numere, aia legata cu calus si invirtita, ala legat si cu ceara fierbinte turnata pe piept si sfircu piercit?! nici un bici, niciun singe duhhh
umbra et imago, in fum si culoare si sunet, sincer, m-am tripat cu muzica.
eu si ciocio am fost singurele care dansam acolo si ne simteam extreeeem de bine
m-am unduit cu ochii inchisi intr-o transa dansata pe asta

si nah sezonul de concerte e de abia la inceput asa ca imi repar spatele inlocuindu-mi coloana vertebrala serios in carente dupa trafaleti si mutari, cu un bat de mop. (e mai usor de inlocuit cind se rupe)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen