"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

16.03.10

curatenie

Ca este vremea si ca in jurul meu e haos. Camera mea, sanctuarul meu de 9 metri patrati in care ma refugiez, arata ca dupa un mic razboi atomic. Asa ca imi voi sufleca minecile si poalele si ma voi arunca in invalmaseala de haine, carti, cirpe, ate, materiale, culori sa le ordonez, desprafuiesc ca nah, e primavara - m-am gindit sa spal si geamul pentru a vedea limpede cerul in fiecare dimineata de la inaltimea etajului 10 dar cu grija, sa nu ma ia cu aruncatu in cap de betie a inaltimilor, ce vreti am si eu defectele mele si nu pot privi lumea de la inaltime.
Si apoi cred ca ma voi kilipiri un pic pe la dalles cu o trecere plimbareata prin cismigiu.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen