"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

21.03.10

carti si filme

kilipirim
pier paolo pasolini - teorema - cartea pe care si-a materializat-o in film (si iar o scrieri corsare pe care am daruit-o)
orson scott card - copiii mintii - al patrulea volum din ciclul lumii lui ender
kim stanley robinson - marte verde ( premiata cu hugo)
si pentru a completa ring am luat normal, spiral de Kôji Suzuki pentru ca imi plac mie horrorile

buuun
si filme de simbata duminica
al nustiucitelea episod lost din a nustiucita serie (devine complicat si alambicat mai dihai ca un labirint minosian)
legion (nu am rezistat decit un sfert de film ca e prost dar ma gindisem ca nah, ingeri demoni chestii)
alatriste (film bun - regizor spaniol - despre onoare si loialitate, barbatie curaj si fairness; infruntari nobile in decoruri baroce si secvente picturale si bineinteles femei frumoase dar fatarnice si tradatoare in iubire - exista si din astea cit cuprinde) - multumesc cuiva pentru povestirea lui succinta si recunosc, am dat recomandarea mai departe tlönienilor
fish tank (il vazusem pe blogul lui dobro si m-am gindit ca merita vazut si da, a avut dreptate, un film frust, uman, real despre viata in suburbia engleza)

deocamdata atit... ma duc sa gatesc papa bun si sa imi mai torn un pahar de vin rosu pentru inspiratie, ca vine acasa copila hamesita si ma cearta

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen