"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

08.03.10

and smile

Cit de putin, ma poate face sa zimbesc!
Sa uit de frigul si innegurarea de afara, febra si raceala, sa ma gindesc ca sint dorita si ca undeva, cineva imi zimbeste citind gindurile mele si imi raspunde la fel.
Azi imi place de mine ca sint femeie sexy si frumoasa si imi zimbesc. Si am hotarit sa las trenul vietii mele sa-si incetineasca navala pentru ca cineva anume sa il prinda din mers. Ca va fi doar o statie, ca va fi un drum mai lung, nu stiu, nu vreau sa ma gindesc. Un singur lucru stiu ca voi trai intens clipa cind il voi stringe in brate.

3 Kommentare:

  1. :) la multi ani si fie ca EL sa te prinda strans de mana pentru un drum luuuung si cald

    AntwortenLöschen
  2. La multi ani si tie :) nu va fi un drum lung dar va fi suficient si o ora si o tigara, dupa :D

    AntwortenLöschen
  3. Da, Fată verde cu părul pădure, daaaaaaaa, Primăvaratico-Nebunatico. Da.

    AntwortenLöschen