"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

23.03.10

and I'm floating in my tin can

Iar am adormit cu ochelarii pe nas. Si m-am trezit mai apoi, in miez de noapte cu vintul care zguduia fereastra si suiera pe sub usa avind iar senzatia suspendarii intr-un cuib de pasare cocotat in virful unui pin. In cartierul dormitor e furtuna si vad in intunericul ferestrei stropii de ploaie cum mor strivindu-se in geam. Lumpenproletarii dorm in cutiile lor de chibrituri, ar vrea sa arda in vise de marire dar supusi unui inexorabil destin nu fac altceva decit sa ramina inchistati, conditionati de societate, incapabili de devenire.
Aseara venind spre refugiul vremelnic sa-mi adorm oboseala, am avut perspectiva urcarii a 10 etaje pe scari. Mi-am invins teama de pasarelele suspendate, am trecut pe linga ghena si am recurs la folosirea liftului scarii A. Scara A, B, C, D si asa pina la Z in blocuri 1, 2, 3, sau M, N, P, sintem suma de cifre care ne defineste in recensaminte. Si mi-am imaginat pendularea seismica si zborul meu planat in copacii dintre blocuri.
Mda jumatate de noapte fara vise m-a trezit in furtuna. Cealalta jumatate m-a rasfatat in zboruri, in plonjari si rasuciri in aer. Eram chiar fericita ca puteam zbura.

Nota: pentru ce avem noi oare, in criza pe care o strabatem, nevoie de o catedrala cocotata pe dealul arsenalului sau aiurea?! Nu inteleg fixatia asta careia i s-au dat si costuri: 400 milioane de euro! Mihaiu zicea aseara intre bine si rau, iar eu sint in asentimentul lui: cite azile, scoli, spitale mult mai necesare s-ar putea construi din aceasta suma?! Dar biserica a hotarit, lumpenproletarii au nevoie de mintuire si izbavire si de speranta unei vieti in alta lume. Amagiri prostesti pentru turma bolnava dar ascultatoare.

1 Kommentar:

  1. eu nu pot adormi cu ochelarii pe nas.

    a, da... ce sa mai zic? si cimitire era bine sa construiasca...

    AntwortenLöschen