"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

17.02.10

punk

azi am avut chef sa fiu punk (m-am saturat de prostia, intoleranta, cacatul si mizeria din jur)
azi sint furioasa
si mp3playerul meu a decedat subit asa ca mi-am pus muzica din el alaturi
Terror Art - singura trupa romaneasca cu adevarat punk (ceva mai post)
Fischer-Z - o trupa engleza de inceputuri in care punk-ul, new wave-ul si ska-ul fac un mix care mie imi aminteste de anii in care o ascultam, anii de gratie 80 (81-85) - dupa aceea am fost casnica, mama si gospodina si am devenit oarescum responsabila, cica - 
o dedic celor cu bocancii in gura opresiunii

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen