"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

03.02.10

lecturi urbane in orasul inghetat

In squatu meu internetu a murit (habar n-am ce are, am restartat modem etc. noroc ca prietenii mei se muta curind si upcul de aici se va schimba cu rds). Butonez in telefon, sub paturica cu punga de cornulete cu gem si nuci linga mine.
Am avut o zi plina. De lume. Dupa diverse chestii rezolvate si o siesta de o ora (de refacere a coloanei- am inlocuit-o cu batu mopului si am asteptat sa se asimileze), am dat fuga la lecturile urbane.
Proiect lecturi urbane (amanunte pe orasulciteste.ro) de sensibilizare a omului hirsiit de viata, sa puna mina pe o carte, nu sa faca niste cornete pentru seminte din ea ci sa o citeasca cit circula cu metroul si sa o dea apoi mai departe.
Si ne-am strins asa vreo 50-60 cu tolbe de carti la subtioara si am purces la asaltu metroului si dupa o calatorie rotunda am imbogatit populatia cititoare. Peste 2 saptamini o mai facem o data ca ne-a placut. (foto aici - in nr 2 si nr 14 ma regasesc si eu si asimov si la stelian pavalache mai sint alte foto unde m-am spotuit de mai multe ori)
Si apoi am dat binete si pupaturi gastii in deja fu. M-am inarmat acolo, cu o surubelnita la bord, una consumata repede sa imi faca pofta si pentru control, unde am pupat alti oameni carora le-am facut un bericht scurt despre activitatile mele extra curriculare din ultima vreme.
Alta surubelnita.
Si gata.
Ah, ba nu. Doua chestiuni: exista cersetori vorbitori de germana care se plimba prin romana si am avut dreptate, travestitu acela de ieri e prostituata. L-am intilnit in drumul meu pe bulevardu inghetat. Se incalzea cu o cafea la coltu de la scala.
Acu bag somn de voie suspinind amarnic dupa internet la laptop: aveam chef de playlistu blogului, dar nah si celui mai luxos squat trebuie sa ii lipseasca ceva.
Noctem bonam evribadi.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen